Apr 10, 2011

Welcome to my street

Persikrausčiau. Blogas el tė erdvėje taip ir nepritapau. Nesistengiau pritapti. Galbūt todėl mano nuomonė apie ten rašančius žmones yra prasta. Žinoma, yra tokių, kuriuos ištikimai followinu, tačiau kiti... Heh, nori žmonės mano gyvenimą gyvent. Aiškina kaip, kada, kur ir su kuo turiu daryti arba kaip tas ir anas yra blogai. Jesus, aš pati žinau. Juk jei nenorėčiau taip elgtis tai ir nesielgčiau. 
Persikrausčiau. Galbūt su ta mintim, kad čia viskas labiau priklausys man. Su ta mintim, kad galėsiu save išreikšti taip, kaip noriu. Ir nesvarbu ar įmesiu fotkę su alkoholio buteliu, ar su cigarete rankoj, manęs čia niekas neteis. Haa, in your dreams G. Visada atsiras tokių, kurie teisia.
O aš tik meiliai nusišypsosiu, pashowinsiu middle fingerį ir mintyse rėksiu i don't care, fuck off. Įsikalkit į galvą, kad žmogus PATS gyvena savo gyvenimą, o ne kiti už jį turi gyventi. 


Cheers, 
G